10 thoughts on “Ange (アンジュ)

  1. It’s more like being ignorant…if you don’t know it you won’t crave it right? ^^;;;I rarely have good marron related thing here (only bad Mont Blanc or tasteless healthy tasting marrons my mom made).

  2. シーさん、これ通販ですか?それともお店で購入??
    私もマロン好きです。あと、カボチャ・さつま芋も!!
    女の子が好きな秋物の定番ですけど・・・

  3. やっこさん>
    甘い芋系が嫌いな女の子なんていないでしょうね!笑!
    シュークリームは新宿伊勢丹で買ったんですけど、
    昨日までのイベントみたいですね。
    外のデパート出店もあるので、
    ここを参考にしてくださいね。

    Freda>
    Actually can’t tell the difference between marron and chestnut. I like the HK chain Maxims’ chestnut cake too!

  4. 情報ありがとうございます^^
    マロンってフランス語だったのですか!?
    ここでは美味しいものの他に語学の勉強にもなりますね^^
    私はブロークンなので皆さんに正しい英語を教えていただきたいです^^;

  5. やっこさん>
    メロンってフランス語みたいですね。
    いや、ここに書いてある英語はかなり
    くだけた=文法めちゃくちゃ=香港英語なので、
    覚えてもためになりませんよ、、、(^^;)
    ブロークンってなんですか。

    Freda>
    Yeah marron=chestnut, I think we had the same conversation before…^^;;;

Comments are closed.